a

Dobro došli na zvaničnu prezentaciju kompanije Fagor Srbija (Apejron), zvaničnog distributera brendova Fagor, Coral, Macht, Arnica,
Pyrex, Bamix i mnogih drugih.

Prijava na imejl bilten

Uputstvo za online kupovinu

Želimo da Vam što više uprostimo proces naručivanja. Iz tog razloga predstavljamo Vam detaljno uputstvo za online kupovinu uz koje bi i najveći laik bio u stanju da se snađe i naruči proizvode koje želi. Ovo uputstvo stalno ažuriramo i upotpunjujemo kako bismo opisali i najmanje probleme sa kojima biste mogli da se susretnete.

Postoji galerija fotografija u kojoj vizuelno možete pratiti proces naručivanja od odabira proizvoda do potvrde plaćanja, prateći tekst sa detaljnijim opisom, kao i najčešći problemi sa kojima se možete susresti, njihovi uzroci i rešenja.

Čitavo uputstvo je podeljeno na tematske celine i prilagođeno je pristupu sa mobilnog telefona jer je to način na koji najveći broj posetilaca ovog sajta njemu pristupa.

Korak 1: Odabir proizvoda

Gde god da se na sajtu nalazite, možete do željenog proizvoda doći preko glavnog menija i odabira kategorije. Proizvode možete pronaći i na posebnim stranicama poput naslovne, stranicama robnih marki, stranici akcije, čak i na povezanim receptima.

Kliknite na dugme za otvaranje menija (tri linije u gornjem levom uglu), odaberite kategoriju ili potkategoriju iz padajućeg menija i kliknite na nju (slike 1, 2 i 3).

Nakon što otvorite stranicu kategorije, pronađite željeni proizvod i kliknite na njega. Noviji mobilni telefoni imaju opciju da nežnim dodirom na sliku otvorite dugme za direktno dodavanje u korpu. Slična opcija postoji i na računarima prelaskom miša preko slike (slike 4 i 5).

Nakon što uđete na stranicu proizvoda, spustite se do dugmeta za dodavanje u korpu, eventualno odaberite broj proizvoda koji želite i kliknite na dugme (slika 6).

Klikom na dugme automatski ćete biti prebačeni na stranicu Vaše Korpe.

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Proizvod nije dostupan za naručivanje – Ukoliko proizvod ima oznaku “Uskoro u ponudi”, znači da ga bar trenutno nemamo na stanju. Proizvode kojih nema na stanju nije moguće naručiti.
  • Pogrešan proizvod dodat u korpu – Ukoliko ste slučajno kliknuli na “Dodaj u korpu” na pogrešnom proizvodu, automatski ćete biti preusmereni na stranicu Korpe na kojoj možete i ukloniti proizvod. Na dnu strane kliknite na crveni znak X pored proizvoda i biće uklonjen.
  • Slučajno ste dodali dva puta isti proizvod u korpu – Ukoliko dva puta dodate isti proizvod u korpu, jasno to možete videti u pregledu narudžbine. Izmenite broj proizvoda na željeni i ažurirajte korpu.
  • Želite da dodate više komada istog proizvoda u Korpu – Na stranici proizvoda odaberite prvo broj primeraka koji želite a potom kliknite na Dodaj u korpu. Alternativno, u Korpi možete izmeniti broj proizvoda i ažurirati korpu.
  • Čuo/la sam da ima popust za online kupovinu ali ne vidim ga – Popust se automatski obračunava kada dodate proizvod u Korpu.

Korak 2: Pregled Korpe

Dodavanjem proizvoda u Korpu automatski ćete biti prebačeni na tu stranu.  Nakon svakog dodavanja proizvoda na vrhu stranice pojaviće se dugme za povratak na prethodnu stranicu. Ukoliko ste dodali sve proizvode koje želite možete ga slobodno preskočiti. Ukoliko niste, možete se vratiti na prethodnu stranicu i nastaviti sa odabirom proizvoda (slika 1).

Ispod ovog polja nalazi se pregled narudžbine. Na njemu možete videti ukupnu vrednost narudžbine (popust za online kupovinu se automatski obračunava), odabrati način dostave i nastaviti naručivanje (lično preuzimanje moguće je samo u Beogradu, u našem izložbenom salonu u ulici Branka Krsmanovića 17). Klikom na dugme Nastavi naručivanje potvrđujete da je sve ispravno i prelazite na sledeći korak (slika 2).

Na dnu strane nalazi se i lista svih proizvoda u korpi. Tu možete izmeniti količinu proizvoda ili ih potpuno izbaciti iz korpe. Nakon što ažurirate korpu izmene će biti prikazane i na gornjoj tabeli sa ukupnom vrednošću (slika 3). Ako ste zadovoljni svojim izborom možete nastaviti naručivanje.

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Želite da izbacite proizvod iz korpe – Kliknite na oznaku X pored proizvoda i uklonite ga.
  • Želite da promenite broj proizvoda – Izmenite broj proizvoda i ažurirajte Korpu.

Korak 3: Unos podataka

Ukoliko niste prijavljeni svojim nalogom, po otvaranju stranice za naručivanje sajt će Vas pitati da li želite da se prijavite. Prijava nije obavezna ali može olakšati naručivanje jer će svi Vaši podaci biti automatski uneti.

Ako želite da se prijavite možete kliknuti na označeno mesto i otvoriće se polje za unos podataka. Pošto ih unesete kliknite na dugme za prijavu i možete nastaviti narudžbinu kao registrovani korisnik. Postoji i opcija da resetujete šifru ukoliko ste je zaboravili. Na imejl adresu biće Vam poslat link za resetovanje nakon čega se možete prijaviti novom šifrom (slike 1, 2 i 3).

Ispod se nalaze polja koja treba popuniti. Sva polja obeležena zvezdicama su obavezna. Registrovanim korisnicima će se polja automatski popuniti svaki sledeći put nakon prve narudžbine. Ako niste registrovani možete nastaviti kupovinu kao gost, uneti podatke i registrovati se štikliranjem odgovarajućeg polja, ili potpuno preskočiti registraciju i samo uneti podatke (slika 4).

Postoji i opcija isporuke na drugu adresu. Ovo je korisno ukoliko kupujete nekome proizvod karticom ali imajte u vidu da se plaćanje pouzećem vrši uvek prilikom isporuke (slika 5).

Ispod možete još jednom proveriti vrednost narudžbine i promeniti način isporuke ukoliko želite (slika 6).

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Ne možete da se prijavite – Nemate nalog? Ako ste ranije naručivali preko našeg sajta nalog Vam je napravljen samo ukoliko ste štiklirali polje da to želite.
  • Ne možete da se prijavite – Zaboravili ste šifru? Kliknite na link “Zaboravili ste lozinku”, unesite Vaše korisničko ime ili imejl adresu i poslaćemo Vam link za resetovanje šifre.
  • Ne možete da se setite korisničkog imena – Ukoliko ste se automatski registrovali prilikom prošlog naručivanja, korisničko ime je osnova Vaše imejl adrese. A možete koristiti i samu imejl adresu umesto korisničkog imena za prijavljivanje.
  • Nepopunjena polja prijavljuju grešku – Sve polja sa oznakom * su obavezna.
  • Nemam imejl adresu – Imejl adresa nam služi da Vam pošaljemo detalje i potvrdu narudžbine. U tom smislu nije u pravom smislu reči obavezna ali je poželjna. Možete ostaviti našu imejl adresu office@fagor.rs kako bismo ih lakše pronašli u slučaju nepredviđenih okolnosti i kako ne biste delili podatke o narudžbini sa trećim licima čiju biste imejl adresu uneli.
  • Imam posebne napomene u vezi sa narudžbinom – Koristite polje za dodatne napomene za sve dodatne informacije koje smatrate da su neophodne. Polje za dodatne napomene nije obavezno i može se naručiti i bez njegovog popunjavanja.
  • Želim da preuzmem proizvode lično u mom gradu – Na žalost, za sada je moguće proizvode lično preuzeti samo u Beogradu, u našem izložbenom salonu. Ali zato Vam nudimo besplatnu isporuku na kućnu adresu na teritoriji cele Srbije! I nema dugog čekanja – šaljemo istog ili prvog sledećeg radnog dana uslugom Danas za sutra Pošte srbije.

Korak 4A: Plaćanje pouzećem

Odaberite opciju plaćanja pouzećem. Plaćate kuriru prilikom isporuke na kućnu adresu ili prilikom ličnog preuzimanja u našem izložbenom salonu (u zavisnosti od toga šta ste odabrali kao način preuzimanja). Oba načina isporuke su potpuno besplatna s tim da prilikom isporuke na kućnu adresu Pošta zadržava pravo naplate simbolične nadoknade za uslugu prenosa novca (slika 1).

Poslednje što treba da učinite pre naručivanja je da štiklirate dva polja – da prihvatate uslove kupovine i da niste robot. Drugo polje prikazuje se samo neregistrovanim korisnicima. To je način da se zaštitimo od pokušaja zloupotrebe i automatskog naručivanja (slika 2).

Drugo polje ponekad zahteva da odgovorite na jednostavno pitanje na koje programi nisu u stanju. Otvara se u novom prozorčiću i obično je u pitanju odabir slika na osnovu pitanja. Odaberite odgovarajuće slike, kliknite na Dalje i vratićete se na prethodnu stranu, ovoga puta sa štikliranim poljem (slika 3).

Drugo polje zahteva komunikaciju sa Google servisom i ponekad mu treba sekund-dva da potvrdi ispravnost i štiklira se. Tek kada su oba polja štiklirana kao na slici 4 sve je ispravno popunjeno i možete naručiti proizvode klikom na dugme Naručite.

Nakon što ste naručili proizvode otvara se nova stranica sa potvrdom (slika 5) i detaljima narudžbine (slika 6). Istovremeno dobijate i imejl kao potvrdu narudžbine a imejl se prosleđuje i nama. Sve narudžbine primljene do 12h obično se šalju istog dana, a kasnije prvog sledećeg radnog.

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Ne mogu da pošaljem narudžbinu – Da li ste štiklirali oba polja na dnu stranice? Oba polja (saglasnost sa pravilima kupovine i potvrda da niste robot) moraju biti štiklirana pre nego što kliknete na dugme za naručivanje.
  • Kliknuo sam na polje ali se nije štikliralo – Sajt komunicira sa servisom u realnom vremenu. Obično je potrebno 1-2 sekunde da se polje štiklira. Ako ste brzo kliknuli na oba polja jedno može ostati neobeleženo.
  • Kliknuo sam na polje ali se nije štikliralo – Ako ste se vratili i izmenili neko od prethodnih polja, biće potrebno da ponovo štiklirate oba polja na kraju.
  • Ne vidim dva polja za štikliranje – Da li ste prijavljeni? Prijavljenim članovima se prikazuje samo jedno polje za štikliranje – prihvatanje pravila kupovine.
  • Nije mi se otvorio prozor sa slikama – Prozor se ne otvara uvek, samo kada servisu nije dovoljno obično štikliranje.
  • Kliknuo sam na odgovarajuće slike ali mi se otvaraju nove – Budite uporni. Google servis je odličan ali daleko od savršenog.
  • Naručio sam proizvode ali nisam primio imejl potvrde – Nekada može doći do problema sa imejl serverom ili je uneta pogrešna imejl adresa. Ukoliko Vam se otvorila stranica sa potvrdom, narudžbina je registrovana i kod nas. Pa ipak, ako i nakon 3-4 radna dana niste dobili proizvod i niko Vas nije kontaktirao, pišite nam da proverimo da nije došlo do neke nenamerne greške.

Korak 4B1: Plaćanje karticama (Naručivanje)

Ukoliko posedujete debitnu ili kreditnu karticu DinaMastercard, Maestro, Visa ili American Express bilo koje domaće banke, možete direktno platiti naručene proizvode karticom tokom procesa naručivanja.

Odaberite opciju plaćanja karticama (slika 1). Poslednje što treba da učinite pre naručivanja je da štiklirate dva polja – da prihvatate uslove kupovine i da niste robot. Drugo polje prikazuje se samo neregistrovanim korisnicima. To je način da se zaštitimo od pokušaja zloupotrebe i automatskog naručivanja (slika 2).

Drugo polje ponekad zahteva da odgovorite na jednostavno pitanje na koje programi nisu u stanju. Otvara se u novom prozorčiću i obično je u pitanju odabir slika na osnovu pitanja. Odaberite odgovarajuće slike, kliknite na Dalje i vratićete se na prethodnu stranu, ovoga puta sa štikliranim poljem (slika 3).

Drugo polje zahteva komunikaciju sa Google servisom i ponekad mu treba sekund-dva da potvrdi ispravnost i štiklira se. Tek kada su oba polja štiklirana kao na slici 4 sve je ispravno popunjeno i možete naručiti proizvode klikom na dugme Naručite.

Nakon što naručite, na trenutak Vam se otvara stranica sa potvrdom da je naručivanje bilo uspešno (slika 5) i odmah ćete automatski biti usmereni na stranicu banke na kojoj možete izvršiti plaćanje.

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Ne mogu da pošaljem narudžbinu – Da li ste štiklirali oba polja na dnu stranice? Oba polja (saglasnost sa pravilima kupovine i potvrda da niste robot) moraju biti štiklirana pre nego što kliknete na dugme za naručivanje.
  • Kliknuo sam na polje ali se nije štikliralo – Sajt komunicira sa servisom u realnom vremenu. Obično je potrebno 1-2 sekunde da se polje štiklira. Ako ste brzo kliknuli na oba polja jedno može ostati neobeleženo.
  • Kliknuo sam na polje ali se nije štikliralo – Ako ste se vratili i izmenili neko od prethodnih polja, biće potrebno da ponovo štiklirate oba polja na kraju.
  • Ne vidim dva polja za štikliranje – Da li ste prijavljeni? Prijavljenim članovima se prikazuje samo jedno polje za štikliranje – prihvatanje pravila kupovine.
  • Nije mi se otvorio prozor sa slikama – Prozor se ne otvara uvek, samo kada servisu nije dovoljno prosto štikliranje.
  • Kliknuo sam na odgovarajuće slike ali mi se otvaraju nove – Budite uporni. Google servis je odličan ali daleko od savršenog.
  • Naručio sam proizvode ali nisam primio imejl potvrde – Nekada može doći do problema sa imejl serverom ili je uneta pogrešna imejl adresa. Ukoliko Vam se otvorila stranica sa potvrdom, narudžbina je registrovana i kod nas. Pa ipak, ako i nakon 3-4 radna dana niste dobili proizvod i niko Vas nije kontaktirao, pišite nam da proverimo da nije došlo do neke nenamerne greške.

Korak 4B2: Plaćanje karticama (Plaćanje)

Nakon što dođete na stranicu banke (slike 1 i 2) možete uneti svoje podatke sa kartice i završiti plaćanje. Plaćanje je potpuno sigurno i ne postoji nikakva razmena privatnih podataka između banke i našeg sajta. Banka od nas dobija samo iznos za plaćanje, a mi od banke rezultat plaćanja.

Podržane su DinaMastercard, Maestro, Visa American Express kartice svih banaka. Debitne kartice dozvoljavaju plaćanje samo u celini, dok kreditnim karticama možete platiti do 12 jednakih mesečnih rata bez kamate (Banca Intesa) ili na kredit po uslovima dogovorenim sa Vašom bankom.

Unesite broj kartice (bez razmaka), odaberite datum važenja kartice i unesite sigurnosni kod (obično trocifreni broj na suprotnoj strani kartice), a potom kliknite na dugme Plati da nastavite sa plaćanjem (slika 3).

Ukoliko Vaša kreditna kartica podržava odabir rata, plaćanje je nešto drugačije. Prilikom unosa broja kartice, banka automatski prepoznaje da je kreditna i otvoriće se novo polje na kojem možete odabrati broj rata 1-12 (slike 4 i 5). Plaćanje na rate je moguće samo za iznose veće od 3.000 din.

Ukoliko je Vaša kreditna kartica podržana ali ne dozvoljava odabir rata, onda je plaćanje po uslovima koje imate dogovorenim sa Vašom bankom. Obično je u pitanju neki oblik otplate na rate čiji broj zavisi od visine zaduženja. Naša kompanija nikada Vas neće zadužiti za iznos veći od onog koji vidite prilikom naručivanja.

U zavisnosti od Vaše banke i toga da li je kartica povezana sa mobilnim telefonom, može se otvoriti i novi prozor sa dodatnom sigurnosnom proverom pre nego što se odobri plaćanje. Na Vaš mobilni telefon dobićete SMS poruku sa privremenom šifrom koju treba uneti da potvrdite plaćanje. Unesite je i potvrdite (slika 6).

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Ne otvara mi se sajt banke – Postoji problem u komunikaciji između našeg i bančinog sajta. Pokušajte ponovo ili nas kontaktirajte.
  • Ne može da stane ceo broj kartice u polje – Unesite broj kartice bez razmaka.
  • Šta je CVC2/CVV2 kod? – U pitanju je sigurnosni kod, obično trocifren broj, koji se nalazi sa suprotne strane platne kartice u odnosu na broj kartice.
  • Ne otvara mi se polje za broj rata – Vaša kartica možda ne podržava plaćanje na rate. Ukoliko je debitna iznos će biti naplaćen u celosti a ukoliko je kreditna biće naplaćen po uslovima koje imate dogovorene sa Vašom bankom.
  • Ne otvara mi se polje za broj rata a imam karticu koja podržava – Minimalan iznos za kupovinu na rate postavljen od banke je 3.000 dinara.
  • Plaćanje nije uspešno – Da li je podržana Vaša kartica? Podržane su Mastercard, Maestro, Visa i American Express kartice.
  • Plaćanje nije uspešno a kartica je podržana – Da li imate dovoljno sredstava na računu?
  • Plaćanje nije uspešno, kartica je podržana i imam sredstava za prvu ratu – Da li imate dovoljno veliki limit na kartici? Banka Vam sa sredstava skida samo vrednost prve rate ali smanjuje limit na kartici za vrednost čitavog proizvoda.
  • Slučajno mi se ugasio prozor pre nego što sam kliknuo na Plati – Na žalost, moraćete da ponovite kupovinu.
  • Prošla mi je uplata na računu ali nisam vraćen na vaš sajt – Sve je u redu, ukoliko je registrovana uplata, mi smo već dobili obaveštenje o narudžbini.
  • Zašto u potvrdnom imejlu, među podacima o transakciji nema i broja rata – Zbog Vaše sigurnosti i privatnosti ne postoji razmena konkretnih podataka o transakciji između bančinog i našeg sajta, samo rezultat transakcije.
  • Nisam dobio/la SMS sa šifrom od banke za potvrdu plaćanja – U pitanju je servis Vaše banke nad kojim nemamo nikakvu kontrolu i razlikuje se od banke do banke. Ukoliko postoji opcija, možete tražiti da Vam ponovo pošalju kod. U suprotnom, možete ponoviti proces naručivanja.
  • Nisam siguran da li je plaćanje bilo uspešno – Pišite nam na office@fagor.rs i navedite Vaše osnovne informacije. Javićemo Vam se sa potvrdom ili instrukcijom da ponovite naručivanje.

Korak 4B3: Plaćanje karticama (Potvrda)

Nakon što ste završili plaćanje, bićete preusmereni nazad na naš sajt na kojem možete nedvosmisleno videti rezultat plaćanja (slika 1), još jednom pregledati stavke narudžbine (slika 2) i detalje transakcije (slika 3). Stavke transakcije su unikatne za Vaše plaćanje i služe za njegovo identifikovanje i potvrdu. Istovremeno Vam je poslat i imejl sa istim sadržajem.

Ukoliko plaćanje nije bilo uspešno, takođe se vraćate na ovu stranicu sa jasnom porukom “Plaćanje neuspešno – račun platne kartice nije zadužen”.

Ono što treba da znate je da Vaš račun nikada neće biti zadužen pre nego što Vam proizvodi budu poslati. Sredstva su na Vašem računu samo rezervisana sve do trenutka pošiljke i tek tada se potvrđuje plaćanje. Možete kupovati apsolutno bez ikakvog straha ili rezerve.

Nakon što ste se vratili na ovu stranicu i dobili potvrdu na imejl adresu, vaše naručivanje je završeno. Možete nastaviti posetu našem sajtu ili ugasiti prozor.

+ - Najčešći problemi na ovom koraku
  • Prošla mi je uplata na računu ali nisam vraćen na vaš sajt – Sve je u redu, ukoliko je registrovana uplata, mi smo već dobili obaveštenje o narudžbini.