Servis i rezervni delovi

U OKVIRU PERIODA SAOBRAZNOSTI:

Sve fabričke nedostatke i kvarove koji nastanu u periodu saobraznosti naša kompanija će rešiti besplatno. Izuzeci od ovog pravila su definisani Zakonom o zaštiti potrošača i možete ih pronaći na stranici Reklamacije i servis. Prilikom slanja proizvoda na servis potrebno je da aparat bude očišćen, takođe uz aparat potrebno je dostaviti i kratak opis kvara i kopiju porudžbenice.

NAKON PERIODA SAOBRAZNOSTI:

Ukoliko je istekao period saobraznosti, naša firma Vam može obezbediti servisiranje proizvoda i/ili rezervne delove uz novčanu nadoknadu utvrđenu cenovnim rangom firme.

Za sve informacije o servisiranju, raspoloživosti i ceni zamenskih delova, možete se informisati slanjem poruke putem društvenih mreža (FacebookInstagram) ili putem sajta direktnom porukom našem serviseru. Prilikom slanja proizvoda na servis potrebno je da aparat bude očišćen, takođe uz aparat potrebno je dostaviti i kratak opis kvara i kopiju porudžbenice.

Za opšta pitanja vezana za preuzimanje aparata koji su na servisu možete pozvati direktno na: 062 886 20 10.

Za više informacija posetite stranicu Reklamacije i servis.

Imate dodatna pitanja na koja možemo da Vam odgovorimo? Pošaljite nam poruku.

O NAMA

POGODNOSTI KUPOVINE

UPUTSTVO ZA ONLINE KUPOVINU

PRODAVNICA

KONTAKT